Gratis verzending vanaf €30 Betaal vooraf of achteraf Niet tevreden, geld terug

Veelgestelde vragen

Ben je op zoek naar een antwoord op je vraag? Kijk dan hieronder bij de veelgestelde vragen.

Bestellen

Allereerst super bedankt voor je bestelling! Je krijgt van ons direct een bevestigingsmail. Zodra jouw bestelling klaar is voor bezorging ontvang je een track & trace van ons. Met deze code kan jij je bestelling volgen en weet je precies wanneer deze geleverd wordt.

Heb je alsnog een vraag? Stel deze dan gerust aan onze serviceafdeling, wij helpen je graag verder.

Dat kan uiteraard gebeuren, geen enkel probleem! Neem even contact op met onze serviceafdeling en wij zorgen ervoor dat jouw gegevens worden aangepast.

Je betaalt geen verzendkosten bij Workliving als je een bestelling boven een bedrag van €30,- hebt geplaatst. 

Is dit niet het geval? Dan betaal je €6,95 aan verzendkosten. 

Betalen

Geen paniek, wij gaan ervoor zorgen dat jouw betaling goed wordt afgerond zodat de producten zo snel mogelijk jouw kant op komen. Neem in dit geval contact op met onze serviceafdeling, zij helpen jou graag.

Ja dat is mogelijk, met Klarna kun je achteraf betalen. Hiermee kun je de betaling afronden nadat je je bestelling hebt ontvangen.

Levering

Het kan soms gebeuren dat jouw bestelling niet in één keer wordt geleverd. Dit komt omdat sommige producten verschillende levertijden hebben. Hierdoor kan het dus voorkomen dat er meerdere malen een leverancier voor je deur staat.

Mocht het voorkomen dat er een product mist die wel geleverd zou moeten zijn, neem dan direct contact op met onze serviceafdeling. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat jouw bestelling alsnog zo snel mogelijk compleet wordt geleverd.

Alles voor thuis

Ja dat kan. Je ontvangt van ons een bevestigingsmail en zodra het product is gescand in het sorteercentrum, kun je via de track & trace code jouw bestelling volgen. 

Kantoormeubilair

Het niet mogelijk om je bestelling via track & trace te volgen, omdat wij het kantoormeubilair graag gemonteerd bij jou thuis of op de zaak leveren. Dit doen we met ons eigen transport om de kwaliteit te garanderen. Zodat jij niks meer hoeft te doen behalve alles in te stellen.  

We geven via de mail aan welke dag wij bij je willen langs komen en op de dag zelf bellen we 30 minuten van tevoren.

Als jouw producten beschadigd zijn is dat nooit fijn en niet onze bedoeling. 

Mocht dit toch het geval zijn, neem dan contact op met onze serviceafdeling. Wij geven je advies en gaan meteen aan de slag om een passende oplossing te vinden.

Retourneren

Is er wat mis of ben je niet tevreden over jouw bestelling? Dan kun je uiteraard jouw producten retour sturen. Laat ons je ordernummer weten via de mail en dan zorgt onze service afdeling ervoor dat jij een retour label ontvangt of we maken een ophaal afspraak.

Zodra wij de bevestiging hebben ontvangen van je retour, zorgen wij ervoor dat jij zo snel mogelijk het bedrag krijgt teruggestort op de rekening waarmee je je bestelling hebt betaald.

Waar ben je naar op zoek?

winkelwagen